Toimitus- ja maksuehdot
Verkkokaupan tuotteita myy Otava Handcrafted Cheese Oy 2958695-7. Verkkokaupan tuotteet ovat saatavissa toistaiseksi pääkaupunkiseudulle (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Järvenpää, Kerava, Sipoo).
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta tai jokin askarruttaa mieltäsi, otathan yhteyttä meihin. Asiakaspalvelumme auttaa joko sähköpostilla juusto@kappelinjuustola.fi tai puhelimitse arkisin 040 818 7174
Tilaaminen
Tuotteet tilataan osoitteesta https://kappelinjuustola.fi/ ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen.
Maksutavat
Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.
Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Maksu pankkipainikkeilla
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)
Maksut luottokorteilla
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla. Pivon käyttöehdot
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla. MobilePayn maksuehdot
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: OP:n yleiset euromaksuehdot ja Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut. Toimituskulut lasketaan automaattisesti ostoskorissa olevien tuotteiden mukaan.
Kaikki perjantaihin kello 16.00 mennessä tilatut tuotteet toimitetaan seuraavalla viikolla keskiviikkona koteihin, erikseen sovittuna ajankohtana. Torstaista eteenpäin tuotteet ovat noudettavissa K-Citymarket Eastonista Itäkeskuksesta tai K-Citymarket Ruoholahdesta tilaajan toiveen mukaisesti.
Toimituskulut
Kotiinkuljetus 8 €
Kauppaan kuljetus 5 €
Tuotereklamaatiot
Tilauksen mukana toimitetaan tilausvahvistus/lasku, joka toimii kuittina ja takuutodistuksena. Mahdollisissa tuotereklamaatioissa tulee olla yhteydessä Otava Handcrafted Cheese Oy asiakaspalveluun. Tuotereklamaatiot käsitellään tapauskohtaisesti.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan palatuslomake, joka toimitetaan tilauksesi mukana. Lomakkeesta on löydyttävä seuraavat tiedot:
Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja kopio Otava Handcrafted Cheese Oy:n verkkokaupasta saamastasi tilausvahvistuksesta.
Palautuksessa tulee toimittaa samaan toimipisteeseen, josta tilaus on noudettu. Mikäli olet tilannut toimituksen kotiin, olethan yhteydessä Otava Handcrafted Cheese Oy asiakaspalveluun, jotta voimme sopia palautuksesi noutoajankohtan.
Palautuksissa käytämme maksunvälittäjä Checkoutin palautustoimintoa. Maksu palautuu sille maksutavalle, millä asiakas on tilauksensa maksanut.
Noutamattomat paketit
Jos asiakas ei nouda pakettiaan noutopisteestä 14 päivän kuluessa, paketti lähetetään takaisin Otava Handcrafted Cheese Oy:lle.
Noutamattomien pakettien maksusuoritusta ei palauteta.
Jos et halua tilaamiasi tuotteita, kannattaa paketti siis kuitenkin noutaa noutopisteestä ja palauttaa se tämän jälkeen palautusohjeiden mukaisesti.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen juusto@kappelinjuustola.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeelle.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Otava Handcrafted Cheese Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.